maandag 3 juli 2017

Cheers #2

Bonjour, aujourd'hui une carte avec du vin pour vous! Hihi, ik kom helemaal in Franse sferen met dit kaartje. Ik denk dat het geblokte kleedje het 'm doet :). Alsof je in de zon op een terrasje zit, toch?


De wijnfles en -glazen zijn van MFT, evenals de bijpassende tekst. I love it! Ik kocht ze een tijdje geleden bij Oma Dee, samen met dit papierblokje ook. De tekst en het dopje van de wijnfles stanste ik uit goudkleurig papier, om de kaart een wat chique uitstraling te geven.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Pebbles - Simple Life
- Stans wijnfles en -glazen: MFT - Wine Service
- Stans 'cheers': MFT - Die-namics Cheers
- Stans sterretje: Memory Box - Cosmic Star set
- Fineliner zilverkleurig
- Foam wit

8 opmerkingen:

  1. Mooie combi van kleurtjes en materialen, zeer geslaagd!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg, erg leuk gedaan! Dat kleedje is een toppertje! Mooie kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sow... Je spreekt een aardig moppie Frans. à votre santé
    Het kaartje heeft wel iets gezelligs. Kei leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Linda!!! Die goudkleurige accenten maken het helemaal af.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellig kaartje Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah bonjour Linda!!!! Wat een super leuke kaart die idd echt een Frans sfeertje uitstraalt!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.