donderdag 31 augustus 2017

Schaapjes #8

Gisterenavond hadden mijn moeder en ik een gezellige knutseldate. Daarbij heb ik onder andere deze twee babykaartjes gemaakt.


Ik had deze schattige schaapjes al eerder geknipt en leende van mijn moeder dit toffe designpapier. Geïnspireerd door de sketch (zie onderaan dit bericht) ging ik aan de gang en dit werd het eerste kaartje:


En als je dan toch nog van alles voor je hebt liggen, dan maar gelijk door voor kaartje nummer twee. Ik maakte de restjes papier in deze kleuren zo goed als op door er nog wat vakjes uit te knippen (ik ben altijd lekker zuinig op designpapier hihi...) en kwam zo tot dit kaartje.


Hieronder de kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs en lichtroze
- Designpapier: Simple Stories - Snap Color Vibe
- Afbeelding schaapjes: knipvellen Marianne Design - Eline Pellinkhof
- Stempels tekst: Marianne Design - Eline's Words - Hello Baby EC0165
- Enamel stickers mosterdgeel
- Fineliner zwart

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
De Egel: boerderij
CASology: square
Sketch Saturday: onderstaande sketch

Aanstaande zaterdag is het weer zo ver, ik ga naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosch. Dit keer ga ik met mijn schoonmoeder en haar zus (mijn schoontante?). Verlanglijstje, kortingsbon voor de entree en tas staan al klaar! Heb er zin in! Wie van jullie kan ik tegenkomen?

11 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaartjes Linda, die polkadots doen het goed bij de schaapjes! Gezellig zo een knutseldate met je moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke babykaartjes, lief! Veel plezier in Den Bosch!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige kaartjes! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo'n knutselavondje.
    & productief, hele leuke en lieve kaartjes heb je gemaakt.
    Jammer dat we elkaar mislopen op de beurs, ik ga morgenmiddag. & lijstjes? We hebben niks nodig toch? Ik ga op enveloppen jacht. Veel plezier alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat heb je leuke kaartjes gemaakt Linda!
    Veel plezier in Den Bosch....ik ben er niet deze keer!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig met je moeder aan de knutsel. Dat doe ik niet meer, mijn moeder is 87 . We breiden dan samen, en gingen naar de wolboerderij om wol te kopen. Jou kaartjes zijn super, niet alledaags en prachtig papier gebruikte je. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So cute! This reminds me of a cozy quilt! :)
    Thank you for playing along with us over at CASology!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Precious images and precious card. Good job! Thank you for joining us at Sketch Saturday this week.

    Beverly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kaartjes. Veel plezier in Den Bosch en wij gaan de buit wel weer zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Linda, I love the patchwork feel of your sweet cards! Thank you for playing along at CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Absolutely adorable! Simply perfect for a cozy baby card. Thanks for playing along with CASology!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.