vrijdag 6 oktober 2017

Panda #6 - Welkom Levi

Een kleine blog-knutselbaby is geboren! Op 23 september werd Miranda moeder van Levi. Natuurlijk stuurde ik haar een handmade kaartje!


Babykaartjes vind ik altijd al zo leuk om te maken, maar een persoonlijk babykaartje met bijvoorbeeld de naam vind ik dan nog leuker! Het pandabeertje van Eline Pellinkhof doet het wat mij betreft altijd goed op dit soort kaartjes: een lekker vrolijk diertje en extra leuk met zijn speen en ballonnen :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Babies Blue
- Stans panda: Marianne Design - Eline's Panda & Bear COL1409
- Stans speentje: Marianne Design - Eline's Baby Essentials COL1421
- Stans vierkant stitched: MFT 
- Stempels tekst: Els Brigé - Welkom, Baby
- Fineliner zilverkleurig & zwart

9 opmerkingen:

  1. Wat een super lief kaartje Linda!! Je hebt gelijk, ik geniet er ook van om de geboortekaartjes persoonlijk te maken. Geeft net wat extra's.
    Deze is weer gaaf geworden!! Ik loop nog een paar posten achter, je bent lekker productief, ik zag ook een super setje sterrenkaarten.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje voor de ouders van lieve, lieve Levi! Zo'n persoonlijk kaartje, zo leuk!
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje voor Levi Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een lief kaartje en super mooie kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en persoonlijk kaartje. Mooie kleurtjes en grappig hoe je de panda hebt voorzien van speen! :)
    grtz. colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zóóó leuk. Ik had hem nog niet op je blog gezien, maar wel in het echt bewonderd. De speen is grappig. Het is zo echt een geboorte kaartje. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo schattig kaartje! Heel lief met die panda Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Levi verkiest slapen op mijn borst op dit moment even boven zijn wiegje, dus ik ben even blogjes aan het kijken. Leuk om het mooie kaartje dat je maakte voor mijn kleine meneertje ook op je blog te zien, ik vind hem enig! Nogmaals bedankt! X

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.