vrijdag 24 november 2017

Kerst 2017 - Hot Cocoa #5

En ik ga nog even door hoor vandaag :). Weer twee kerstkaartjes af! Dit keer met lekkere warme chocomelk, jammie!


De eerste kaart baseerde ik op de sketch van Freshly Made Sketches, zie onderaan dit blogbericht. Bovendien doet hij mee aan de 'warm & cozy' -uitdaging van The Paper Players en 'Kraft' -uitdaging op de AnMa Creatief Facebookgroep. Ik krijg er wel trek van, hihi.


Wel zo gezellig om warme choco met zijn tweeën te drinken, dus nog een tweede kaart :). Voor deze kaart liet ik me inspireren door de sketch van Sketch Saturday, zie onderaan dit blogbericht.


En de kaartjes nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: StudioLight - Scandinavian PPSD24
- Stans mokken chocomelk: MFT - Hot Cocoa Cups
- Stempels tekst: MFT - Hug in a Mug
- Plakparels zilverkleurig
- Fineliner zwart


Sketch kaart 1:

Sketch kaart 2:

Fijn weekend!

12 opmerkingen:

  1. Wat zien ze er leuk...en heerlijk uit, je zou zo trek krijgen.

    fijne dag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. these are awesome, i saw the sketch saturday one in their link lineup and it totally caught my eye!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh heerlijk, lekker warm met dit weer.
    Het zijn hele gezellige kaartjes.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten! Die chocolademelk-mal blijft ook erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great colors and love your cozy cup with the steam! Thanks for playing along over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WRm and cozy! Sweet cards! Glad you shared one at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes!! Laat die chocomel maar komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk Linda , kom maar op !!
    Fijn weekend Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Warm en cozy zijn ze zeker deze kaartjes. Superleuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a great set of cards! Love that coffee mug! The DSP is so fun too! Perfect winter card! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.