zaterdag 11 november 2017

Mermazing Mermaids #3

Vandaag heb ik weer twee kaartjes met zeemeerminnen te laten zien aan jullie. Ik ging weer lekker aan het kleuren met mijn Spectrum Noir Markers, waarvan ik sinds kort echt alle kleuren heb joepieee!


Ik kleurde beide zeemeerminnen op dezelfde manier in en gaf met een witte pen wat accentjes, dat ideetje vond ik op Pinterest :). Met het koraal en de leuke rand-stans maakte ik twee diepzee tafereeltjes. Het achtergrondpapier met watercolor-look vond ik mooi passend als water.


Het eerste kaartje kreeg wat paarse accenten, op het tweede kaartje ging ik voor oranje. Kijk die kleine Nemo, schattig toch?


Hieronder de kaarten nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart turquoise
- Designpapier: Lawn Fawn - Watercolor Wishes
- Stans koraal: Marianne Design CR1406
- Stans rechthoek: AliExpress
- Stempels: MFT - Mermazing
- Nuvo Crystal Drops - Morning Dew
- Gelpen wit

Deze kaarten doen mee aan de uitdaging 'watercolor' bij Always Fun Challenge.

1 opmerking:

  1. Het achtergrond papier is super handig als water achtergrond! Heel leuk zijn ze en wat heb je mooi gekleurd met de verschillende kleuren blauw! Morgen komt er weer een app reactie hoor. ;-) X

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.