zondag 17 december 2017

Hertjes #8 - Een Meisje & Kleinkind

Op het challengeblog van Marianne Design loopt momenteel de uitdaging om een kaart te maken met je favoriete stansmal. Dat dat een kaart zou worden met een van de schattige diertjes van Eline Pellinkhof, was al snel duidelijk. Maar dan het lastigste: welke? Ze zijn allemaaaaaal zo leuk! Maar goed... als ik dan echt moet kiezen, dan wint denk ik toch wel dit hertje. Dat is dan toch wel de favorietste van mijn favorieten. Waarom? Kijk zelf dan naar dat leuke koppie :).


Voor beide kaarten combineerde ik het toffe zwart/wit-papier met het lieve roze baby-papier. Het geeft wel een leuke combi vind ik :). Op de eerste kaart gebruikte ik zilverkleurig mirrorpapier als achtergrond en daarop verschillende stroken designpapier. De tekststempels van Karin Joan en de enamel stickers maakte het geheel af. 


Voor het tweede kaartje gebruikte ik bijna dezelfde ingrediënten, maar in plaats van het zilverkleurige mirrorpapier ging ik hier aan de slag met lichtroze glitterpapier als detail. Deze kaart is gebaseerd op de sketch van Freshly Made Sketches (zie onderaan dit blogbericht). 


Hieronder het tweetal nog even samen op de foto:


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roze
- Designpapier zwart/wit: Marianne Design - Do What You Love
- Designpapier roze: Marianne Design - Eline's Sweet Stars 
- Stans hertje: Marianne Design - Eline's Hertje COL1401
- Stempel tekst: Marianne Design - Karin Joan KJ1701
- Enamel stickers: Marianne Design - Enamel stickers Baby Pink / Gold & Silver
- Zilverkleurig papier: Marianne Design - Mirror Paper Silver CA3135
- Glitterpapier lichtroze
- Fineliner zilverkleurig

Deze kaarten doen mee aan de volgende uitdagingen:
Marianne Design Challenge Blog: favoriete stansmal (hertje, eerste kaart van dit blogbericht)
Knutsels en Kadootjes: nieuw (in mijn geval: een nieuw mensje op de wereld)
Freshly Made Sketches: onderstaande sketch


18 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes! Dat hertje is inderdaad een schatje. Ik snap dat je daarvoor gekozen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide zijn erg leuk! En wat is het lekker stoer papier Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief, wat een mooie kaartjes! En leuke sketch heb je vandaag gebruikt ;)
    Bedankt voor je deelname aan onze "NIEUW"-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het helemaal hoor dat je verzot bent op dit schattige hertje. Superlieve kaartjes heb je er mee gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige kaarten heb je gemaakt met dit lieve hertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda,
    Wauw wat een gave hertjes. Ik heb ook nog steeds in de planning om dat leuke zwart wit papier met gekleurde te combineren. Leuk!!
    En de laatste loodjes. Het kan vandaag zover zijn of toch nog 4 weken duren. En met al die bijzondere dagen er tussen. Misschien wel een kerstkindje??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig je kaartje meet hertje. Is ook een leuk mal.
    Leuk dat je mee doet met de Challenge favoriete mal.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challeng blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee, wat een tof idee om het zwart/witte papier zo te gebruiken. Lief met het hertje erbij.
    Gaat alles nog goed daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie combi met het zwart witte papier! Het hertje is ook mooi! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful cards! The little deer is just adorable and your patterned papers are so pretty! Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat het hertje jou favoriete Eline diertje is. Je hebt er super leuke kaartjes mee gemaakt.
    Gezellig dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schattige kaart Linda, die hertjes blijven lief.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwijs schattig Linda!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk en zo schattig dat hertje, ik heb het ook, en maak er regelmatig een babykaartje mee. Ik vind dat zwart wit papier ook echt heel erg gaaf. bedankt voor je deelname bij Knutsels & Kadootjes. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuk die hertjes mal
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaarten Linda!
    Leuk dat het hertje je favoriete mal is
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaartje heb je gemaakt voor onze challenge bij Knutsels&Kadootjes.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.