maandag 18 december 2017

Kerst 2017 - Oh Deer, Christmas is Here

Dit is nog een van de kaartjes die ik maakte tijdens de knutselafspraak bij Larissa. De mooie cirkel met sterren leende ik van haar. 


Het is een lekker winters kaartje geworden, vind ik zelf: met name door het hout en de sneeuw. De glitter-details die ik toevoegde met washi tape, een touwtje en een randje van fineliner geven het geheel een kerst-achtig tintje.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: StudioLight Winter Feelings PPWW60
- Stans sterrencirkel: MFT - Die-namics Starry Circle
- Stans hert silhouet: AliExpress
- Stempel tekst: MFT - Dashing Deer
- Enamel sterren: Marianne Design
- Fineliner roségoud
- Washi tape
- Touwtje

Nog 1 week tot Kerst! Hebben jullie er al zin in?

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kleuren van je DP! Mooi kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Prachtig gedaan Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, het hert komt erg mooi uit zo! Lief die sterretjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een prachtkaartje Linda, dat halsbandje bij het hertje staat heel feestelijk en het achtergrondje past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, prachtig winters kaartje! En gezellig dat jij ook een hertje hebt geplaatst vandaag... we zitten aardig op 1 lijn deze dagen ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaartje Linda, leuk met dat hertje!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, mooi hert en de cirkel met sterretjes is er zo mooi bij! Alles goed en rustig bij jullie?!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gemaakt!!!
    Het hertje staat er mooi op met z'n stikje om z'n nek.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, daar is tie. De mooie kaart.
    Hij is tof, en helemaal leuk nog met het washitape en de sterretjes.
    Gaat alles goed bij jullie?

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.