zaterdag 17 maart 2018

Schaapjes #9 - Loïs is Geboren

Vandaag gaan wij op kraamvisite bij ons nieuwe achternichtje Loïs. Ik stuurde haar eerder al deze kaart.


Ik werd geïnspireerd door de uitdaging bij HobbyVision, waarbij het de bedoeling is een kaart te maken met een bijzondere vouw. Dat herinnerde mij aan een kaart die ik eerder maakte. Dat model vond ik zo leuk, dus ging er opnieuw mee aan de slag!


De schattige schaapjes van Eline Pellinkhof vind ik altijd heel geschikt voor babykaartjes, zeker als je het lijfje uit een wattenschijfje stanst. Dan is hij lekker wollig en zacht!

Hieronder zie je nog wat duidelijker hoe de kaart in elkaar zit:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Crafty Patterns
- Stans schaapje: Marianne Design - Eline's Schaap COL1385
- Stempel alfabet (naam): Marianne Design - Eline's Handlettering Script EC0159
- Stempels tekst: diverse stempelsets Marianne Design 
- Wattenschijfjes
- Zilverkleurig papier

P.S. wat super leuk dat jullie zo enthousiast zijn over de challenge die Gerdine en ik organiseren binnenkort! Heb je het gemist? Check deze blogpost dan even en meld je ook aan :)

10 opmerkingen:

  1. Dit is echt een leuk kaartje! Het lijkt alsof de drie delen niet allemaal dezelfde maat hebben. Klopt dat? Ik ga het ideetje onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige en lieve kaart voor dit kleintje. Die schaapjes uit wattenschijfjes, heel tof gedaan. Mooi model kaart!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes maak je echt genieten ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met die lieve schaapjes! Ze worden inderdaad altijd zo lief met die wattenschijfjes. Fijne dag vandaag!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig kaartje, erg leuk!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een prachtig kaartje voor Loïs. Zo lief met de wollige schaapjes.
    Veel knuffelplezier met jullie achternichtje.
    Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk model kaart dit! De schaapjes, zeker met deze zachte wattenvacht, zijn helemaal leuk voor de geboorte van Loïs.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk modelletje. Die ga ik denk ik ook eens uitproberen.
    Met de schaapjes wordt het een heel lief kaartje. Ik maak ze vaak uit vilt maar met wattenschijfjes worden ze net iets wolliger.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk model kaart en dat schaapje is natuurlijk mega schattig.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig modelletje inderdaad maar nog leuker vind ik de aaibare schaapjes! Te schattig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.