zondag 11 maart 2018

VW-busje #4

Op de KGK ontdekte ik het merk Lora Bailora. Het is een Spaans merk met lekker vrolijke spulletjes, waaronder het gave paper pad dat ik kocht.


Afgelopen vrijdag maakte ik deze kaart met het VW-busje, mijn favoriete auto! Veel te lang niet gebruikt, die stans... dat krijg je ervan als je zoveel spullen hebt hihi. Dan 'vergeet' je soms dat je iets hebt. Ik ben vast niet de enige die dit soms heeft, toch?

Ik baseerde de kaart op de sketch van Freshly Made Sketches, zie onderaan dit blogbericht.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart paars
- Designpapier: Lora Bailora - Perlora
- Stans VW-busje: Marianne Design LR0359
- Stans 'happy birthday...': Lawn Fawn - Happy Birthday Border
- Fineliner zilverkleurig
- Enamel stickers

De sketch van Freshly Made Sketches:


10 opmerkingen:

  1. Nou, dat klopt! Nu ik jouw kaartje zie bedenk ik mij dat ik die happy birthday stans ook heb. Maar al heel lang niet gebruikt.... Jouw kaartje is leuk! Tof papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een stoer kaartje, zo tof! & ik heb daar nou nooit last van ahum. Weet precies wat ik heb en waar het ligt. (Was dat maar waar)
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart en vrolijk papier zeg Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt er een lekker vrolijk kaartje van gemaakt. Het VW busje maakt 't ook wel een tikkie stoer.
    Tijdens een grote opruimsessie ven mijn hoobydoemin kom ik elke keer weer 'vergeten' hobbyspullen tegen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, vrolijk kaartje weer en het busje blijft tof!
    Soms is het jammer dat er telkens zoveel nieuwe spulletjes uitkomen (die je dan ook meteen aanschaft), waardoor de oudere even blijven liggen... Ik heb vaak van die periodes dat ik wat favoriete spullen of kleurtjes heb en een tijdje later weer (heel) iets anders...
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stoere kaart met mooi papier.Je poezenkaartjes uit je vorige post zijn ook mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk!! Vlak bij mijn huis is een groot natuurbad met een kleine camping waar ieder jaar een bijeenkomst van volswagenbusjes-liefhebbers wordt gehouden. Zo leuk, ik kijk mijn ogen uit dan. Ik houd er van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om een nieuw merk te ontdekken! Zo’n Volkswagenbusje is inderdaad geweldig, in het echt én als stans. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Linda,
    Wat een toffe series weer hier bij jou. En ik ben ook fan van het busje, hier weer veel te lang niet gebruikt.
    En wat een leuke papiertjes, ik had nog niet van dat merk gehoord.
    En jij nog maar even genieten van je laatste weken verlof.
    Voor nu een fijne week met vast nog wel wat knutseltijd!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a cute VW bus! And I love the mix of colors you've used on this fun card. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.